Ervaring

Lopende opdrachten:

KWA Bedrijfsadviseurs B.V. (vanaf half februari 2020)
KWA heeft als regel dat offertes, brieven, notities en rapporten na het aanleveren bij het secretariaat binnen vier dagen bij de klant op het bureau liggen. Door achterstanden lukte dat niet meer. Via 2eBedrijf, waar ik mee samenwerk, ben ik gevraagd om bij te springen (zuurstof te creëren) en me specifiek te richten op het redigeren van genoemde documenten. Als extra opdracht ga ik ook een schrijfwijzer samenstellen, waarin de richtlijnen van KWA voor lay-out en spelling zijn weergegeven.

Officemanager bij MarthaZorg (vanaf november 2019)
Irma Donkersloot is een professional op het gebied van mantelzorg. Ze merkt een groeiende vraag in de behoefte aan mantelzorg van particulieren en instellingen op de manier zoals zij dat via MarthaZorg aanbiedt. Daardoor groeit haar onderneming en realiseerde zij zich dat het tijd wordt om de organisatorische kant van MarthaZorg ook bij een professional neer te leggen en niet meer zelf te doen. Zo kwam ze bij mij terecht!

Bestuursondersteuner bij St. PCPO De Meent (vanaf mei 2019)
St. PCPO De Meent bestaat uit vijf basisscholen in de gemeente Elburg. Als bestuursondersteuner verleen ik  diensten rond de vergaderingen van het Toezichthoudend Bestuur, de Planning & Control-cyclus en overige bijkomende zaken.

Officemanager bij K4 Architeten BNA (vanaf februari 2018)
Dirk Klaver heeft mij gevraagd om ondersteuning te bieden bij de administratieve processen op zijn kantoor. Centraal staat daarbij de ‘puntjes op de i’, controleren en zorgen dat zaken niet tussen wal en schip raken. Een mooie rol als officemanager.

Persoonlijk assistent van Erik Dannenberg (vanaf mei 2015)
Erik combineert het bestuurder-zijn met het ondernemerschap. Een aantal organisatorische zaken daarvan laat hij graag aan mij over.
Erik heeft behoefte aan iemand die allerlei regelzaken rond dat ondernemerschap en bestuurder-zijn van hem overneemt: contact en acties die te maken hebben met spreekbeurten/presentaties, de facturering, declaraties en administratie, vergaderdocumenten klaarzetten, website bijhouden, check en afhandeling e-mailberichten en final check agenda.

Notulist (vanaf 2015)
Notuleren in samenwerking met De Externe Voorzitter: Nathalie Vrancken leidt de vergadering en ik notuleer. Een professionele combinatie die ingezet is voor BV Fabriek voor Diastatische producten,
Ook notuleer ik regelmatig op afroep vergaderingen: Bionext Nederland en via 2eBedrijf : St. Podia Harderwijk,  Regio Noord-Veluwe (november 2015-december 2017), RvA Ambulante Hulpverlening Midden-Nederland (oktober-december 2015)

Bestuurlijk, onbezoldigd:

Bestuurslid Present Zwolle (vanaf november 2019)

Voorzitter bestuur CBMC Nederland (bestuurder vanaf maart 2016)
CBMC is een wereldwijde missionaire beweging van en voor ondernemers en zakenmensen in Nederland.

Afgeronde opdrachten, bestuursfuncties en werkzaamheden:

Evangelisch Werkverband (december 2016 – oktober 2019)
Mijn werkzaamheden: procesmanager, ondersteuning werkgroepen, coördinatie bij EW-cursussen, begeleiding bij sollicitatieprocedure, interim-teamcoördinator.

Officemanager bij St. Fonds Opleiding en Ontwikkeling in de boekhandel en kantoorvakhandel (oktober 2016 – januari 2017)
Het voorbereiden en afhandelen van de facturering 2016.

Voorzitter Stichting de Fontein in Hattem (2005 – 2010)
De Fontein is een evangelische boekwinkel in de winkelstraat van Hattem.

Kamer van Koophandel, directiesecretaresse (2000 – 2013)
Milieucommissie, St. KIZ, de Maatschappij Zwolle e.o., agenda- en e-mailbeheer, archiefbeheer, ondersteuning bestuur Regio Zwolle, regiocommissie, adjunct-directeur en directeur.

Voorzitter OR KvK Oost Nederland (2011 – 2013)